Redoviti desetosatni program

Redoviti desetosatni program temeljen je na vrijednostima (znanje, identitet, humanizam, tolerancija, odgovornost, autonomija i kreativnost) kojima nastojimo unapređivati intelektualni, društveni, moralni, duhovni i motorički razvoj djece. Redovitim programom usmjereni smo na osiguravanje dobrobiti za dijete, na cjelovit razvoj, odgoj i učenje djeteta te na razvoj kompetencija. Kontinuirano stvaramo primjereno odgojno-obrazovno okruženje u kojemu dijete ima priliku ostvarivati interakcije s prostorom, materijalima, drugom djecom i odraslima. Stvaramo organizacijske uvjete kojima djeci omogućujemo istraživanje i stjecanje različitih iskustava i znanja te potičemo samostalno otkrivanje, razmišljanje i rješavanje problema.

Kontinuirano stvaramo primjereno odgojno-obrazovno okruženje u kojemu dijete ima priliku ostvarivati raznovrsne interakcije (interakcije s prostorom, materijalima, drugom djecom i odraslima). Na taj način podupiremo različite aspekte cjelovitog razvoja, odgoja i učenja. Bitno je istaknuti kako osiguravamo pravo djeteta na jednakost šansi i uživanje jednakih prava za sve, trudeći se povećati kvalitetu odnosa, suradnje i tolerancije. Pozornost posvećujemo stvaranju inkluzivnog okruženja u kojemu se prepoznaje i prihvaća osobnost svakog djeteta kao i svaki oblik različitosti, kako djeteta, tako i njegove obitelji.

Osnažujemo inicijativu djece, cijenimo ju i uzimamo u obzir kao osnovu promišljanja različitih segmenata odgojno-obrazovnog procesa i na taj način potičemo aktivno sudjelovanje i suodlučivanje djeteta, odnosno življenje demokracije.

Image

PROGRAM PREDŠKOLE

Program predškole dječjeg vrtića Sunčeko verificiran je od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. Obvezan je dio odgojno-obrazovnog programa našega vrtića i kao takav provodi se svakodnevno za djecu, školske obveznike, u godini prije polaska u školu. Program se provodi kontinuirano kroz cijelu pedagošku godinu za djecu školske obveznike, koji su redoviti polaznici vrtića. Cilj programa predškole je djetetu u godini prije polaska u školu osigurati okruženje u kojemu će ono razvijati svoje potencijale do najviše razine, zadovoljiti interese i potrebe te time steći spoznaje, vještine, navike i kompetencije koje će mu omogućiti uspješnu prilagodbu novim uvjetima života, rasta i razvoja koji ga u školi očekuju.

Program u trajanju od 250 sati provodit će se od 1. listopada 2019. do 31. svibnja 2020. godine u dvije grupe u prostoriji koja je opremljena primjerenom didaktičkom opremom. Program predškole ostvarivat će odgojitelji predškolske djece, uz potporu stručnog tima.

Cilj programa predškole je djetetu u godini prije polaska u školu osigurati okruženje u kojemu će moći razvijati svoje potencijale do najviše razine, zadovoljiti interese i potrebe te time steći spoznaje, vještine, navike i kompetencije koje će mu omogućiti uspješnu prilagodbu novim uvjetima života, rasta i razvoja koji ga u školi očekuju. Cjeloviti odgojno-obrazovni proces u neposrednom radu s djecom u godini prije polaska u školu provodit ćemo fleksibilno, u partnerstvu vrtića s roditeljima i širom zajednicom te osiguravanjem kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. Bit ćemo otvoreni za kontinuirano učenje i spremni na unapređivanje prakse.

Voditelji programa bit će kontinuirano uključeni u redovite programe edukacije za djelatnike predškolskog odgoja i obrazovanja, sa stalnom motivacijom za daljnje učenje, a u skladu sa zakonskim propisima i potrebama struke.

Za kvalitetnu realizaciju programa predškole potrebno je uključiti roditelje koji su zainteresirani za poticanje cjelovitog razvoja djeteta, a samim time i za partnerski odnos u programu. U težnji od roditelja suradnika do roditelja partnera u odgojno-obrazovnom procesu, nastojat ćemo stvarati optimalne uvjete za ostvarivanje roditeljskih prava i odgovornosti, podržavajući obitelj u usklađivanju odgojnih nastojanja u izvan-obiteljskim uvjetima, kako bi se što potpunije zadovoljile opće i posebne potrebe djeteta.

Program predškole obogaćivat ćemo sadržajima iz kulture, sporta, stranih jezika, izletima, zdravstvenim i sportskim programima, uključivanjem djece u društvena događanja u širem socijalnom okruženju i sl.

Vrednovanje i dokumentiranje programa vršit će odgojitelji koji provode program u suradnji sa stručnim suradnikom pedagogom. Svrha vrednovanja je snimiti početno stanje i kontinuirano raditi, kako na poboljšanju odgojno-obrazovnog procesa i uvjeta njegovog ostvarivanja, tako i na samome sebi.

KRAĆI PROGRAMI

POGLEDAJTE NAŠE KRAĆE PROGRAME

Likovno-scenski program

Likovni i scenski program su prije svega kreativne i stvaralačke aktivnosti. Objedinjenje tih dvaju izraza omogućuje svakom djetetu da se kroz aktivno sudjelovanje u likovnom i dramskom izražavanju razvije kao duhovno uravnotežena osoba, kreativna, otvorena, sigurna u sebe i ponosna na svoje stvaralaštvo. Likovno-scenska radionica osmišljena je s ciljem poticanja najboljeg u svakom pojedinom djetetu kroz odgoj iz područja umjetnosti. Kroz radionice će djeca učiti o raznim tehnikama crtanja, slikanja, modeliranja te izradi lutaka od uporabnih materijala. Program će se provoditi kroz crtačke, slikarske i kiparske tehnike te lutkarstvo i dramske igre.

Ciljevi programa

  • usredotočenje pažnje
  • vježbe fine motorike šake
  • vježbe koncentracije i razmišljanja
  • poticanje mašte, radoznalosti i kreativnosti
  • svladavanje osnovnih likovnih i lutkarskih elemenata
  • razvijanje pozitivnog stava prema sebi i svojoj okolini
  • poticanje samopouzdanja
  • vježbe stimuliranja desne strane mozga

Preko 6 godina iskustva u radu s djecom

Strani jezici

Osnovni cilj usvajanja stranog jezika jest ostvarivanje komunikacijsko-jezične kompetencije na stranom jeziku, odnosno usvajanje znanja, sposobnosti i vještina uporabe jezika u socio-kulturalnom kontekstu, u određenoj situaciji i s određenim govornikom. Elementarna komunikacija na stranim jezicima, uz temeljnu komunikaciju na materinjem, smatraju se ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje što ističe i Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.

Specifični ciljevi kratkog programa ranog učenja engleskog, talijanskog i njemačkog jezika odnose se na:

  • razvoj senzibiliteta za engleski, njemački i talijanski jezik i njihove fonološke sustave
  • usvajanje osnovnog rječnika, jezičnih struktura i fraza na ovim jezicima
  • razvoj ispravnog izgovora, ritma i intonacije
  • razvoj samopouzdanja djeteta i osjećaja uspješnosti
  • razvoj pozitivnog stava o učenju
  • upoznavanje kulture i običaja zemalja u kojima se priča engleski, njemački i talijanski jezik

Sukladno ciljevima, zadaće kratkog programa ranog učenja engleskog, talijanskog i njemačkog jezika su:

  • stvarati uvjete u kojima će djeca slušati i govoriti engleski, talijanski i njemački jezik
  • poticati djetetov interes za slušanjem, usvajanjem i reprodukcijom navedenih jezika

Kad se male ruke slože sve se može, sve se može

Ples

Ples je kao oblik izražavanja prirodan čovjeku u svakoj životnoj dobi, a posebice u dječjoj. Djeca se u najranijoj dobi spontano kreću uz glazbu pa su plesni sadržaji primjereni toj dobi izvrsno sredstvo za razvoj njihovih bazičnih motoričkih i funkcionalnih sposobnosti. Ples se temelji na prirodnim oblicima kretanja, izvodi se u različitim tlocrtnim oblicima i uz različitu pratnju (uz i bez glazbe, uz pjevanje, udaraljke i slično) te pozitivno utječe na razvoj osjećaja za sklad i ljepotu pokreta, pravilno držanje tijela, kreativnog izražavanja i stvaralaštva.

Cilj i zadaće

  • razvijanje plesnog izričaja
  • naučiti dijete komunicirati tijelom tako da uz maštu može izraziti svoje želje i htjenja
  • prepoznavanje i usvajanje osnovnih plesnih elemenata i plesnih vještina, memoriranje plesnih faza
  • vježbanjem postići da djeca pravilno koriste mišiće te pravilno i usklađeno dišu
  • stjecanje iskustva javnog nastupa pred publikom
  • postizanje samopouzdanja i svijest o vlastitim sposobnostima
  • razvijanje senzibiliteta za glazbom
  • razvijanje osnovnih elemenata: sluh, ritam, snagu, brzinu, spretnost, koordinaciju
  • druženje uz glazbu, ples i igru

Uz 8 odgojitelja i 4 stručna suradnika Vaša djeca mogu biti sigurna

Sportići

Vođeni idejom kako je djeci od najranije dobi potreban kvalitetan podražaj da bi prije svega zavoljeli sport, upoznali se s mnoštvom različitih struktura gibanja, kroz motorički razvoj potaknuli kognitivni rast i razvoj te kroz taj proces stekli zdrave navike, pokrenut je sportsko-rekreativni program. Cilj djelovanja je djeci pružiti priliku da u pravo vrijeme krenu s prvim sportskim koracima na najkvalitetniji mogući način, uz visokoobrazovane trenere (kineziologe), specijalizirane za rad s djecom. Svi se sadržaji svladavaju kroz igru i zabavu, a sigurnost djece i kvaliteta odrađenih treninga na prvom su mjestu. Na treninzima se radi u malim skupinama kako bi se program što više prilagodio svakom djetetu.

Sportsko-rekreativni programi

Integrirani sportski program

RUJAN - SVIBANJ

Sportski program provode treneri-kineziolozi kao vanjski suradnici vrtića u sklopu integriranog sportskog programa, sukladno Godišnjem planu i programu.

Univerzalna sportska škola

RUJAN - SVIBANJ

Djeca prolaze programske sadržaje velikog broja sportova s ciljem prepoznavanja i usmjeravanja u sport u kojem se dijete može aktualizirati. Razvijaju se motoričke sposobnosti s naglaskom na koordinaciju i socijalizaciju djece.

Škola klizanja

STUDENI, PROSINAC, SIJEČANJ

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno klizanje, a vode ga treneri kineziolozi s višegodišnjim iskustvom u radu s djecom.

Škola skijanja

SIJEČANJ, VELJAČA

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno skijanje u grupama koje se formiraju prema znanju skijanja - od početnika do naprednih.

Škola plivanja

OŽUJAK, TRAVANJ, SVIBANJ, LIPANJ

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno plivanje, a vode ga treneri kineziolozi s višegodišnjim iskustvom u radu s djecom. Radi se u malim skupinama u bazenu koji je u to vrijeme zatvoren za javnost, a temperatura vode je 30 stupnjeva.

Škola rolanja

OŽUJAK, TRAVANJ, SVIBANJ, LIPANJ

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno rolanje, a vode ga treneri kineziolozi s višegodišnjim iskustvom u radu s djecom.

Neka Vaša djeca budu spremna za osnovnu školu

ALOHA

Program mini squasha obogaćuje motorička znanja djece predškolskog uzrasta. Program, potpuno prilagođen predškolskom uzrastu, vode profesionalni treneri squasha sa formalnim obrazovanjem na Kineziološkom fakultetu, poštujući metodičke principe i razvojne faze djece.

Potičemo razvoj individualnih sposobnosti i potencijala

Kontaktirajte nas

Za sva pitanja stojimo Vam na raspolaganju. Naš tim odgovara u kratkom roku.

O nama

Dječji vrtić „Sunčeko“ mjesto je odgoja i obrazovanja djece predškolskog uzrasta koji skrbi o cjelovitom razvoju svakoga djeteta te primjenjuje pristup temeljen na njihovim osobnim i razvojnim karakteristikama, preferencijama i potrebama.

Pratite nas na Facebooku